До Ізраїлю з робочим візитом завітала Міністр освіти України Лілія Гриневич. За кілька днів вона встигла провести низку зустрічей із фахівцями в галузі освіти і науки Ізраїлю. IMG 1819
"Для нас цікаво налагодити співпрацю і декількох сферах, в яких Ізраїль має цікаві результати. Зокрема, у середній освіті це нові можливості для дітей з особливими потребами. Ізраїль має вдалий досвід в інклюзивній освіти, який ми можемо запозичити. Друга важлива тема - комерціалізація результатів наукових досліджень, бо в Україні наразі немає такого потужного досвіду створення простору для реалізації стартапів, переведення їх у технологічні і промислові зв'язки." - розповіла міністр.
Також разом з Послом України в Ізраїлі Геннадієм Надоленко та Почесним Консулом Держави Ізраїль у Західному регіоні України Олегом Вишняковим Гриневич поспілкувалася з ізраїльськими депутатами та міністрами.IMG 1838
Серед пріоритетних тем обговорень – новітні методи у ізраїльській освіти, шляхи інтеграції у загальне навчання дітей з особливими потребами, методики виявлення обдарованих дітей, впровадження інновацій та стартапів у освіті. 
 
«Ці зустрічі вкотре довели, що Ізраїль – взірець для Україні, досвід цієї молодої держави легко можна запозичити та імплементувати в українських реаліях. Ми дізналися про безліч цікавих перспектив та кроків для вдосконалення української освіти. Сподіваюся, їх вдасться втілити у життя вже найближчим часом», - зазначив Почесний Консул Держави Ізраїль у Західному регіоні України Олег Вишняков.IMG 1885
Зокрема, у перший день візиту Лілія Гриневич відвідала одну з тель-авівських шкіл – «ОРТ Сінгаловскі», де застосовуються передові підходи до навчання. Представники шкільної адміністрації ознайомили Міністра освіти України зі своїми методиками, що допомагають розвивати творчі здібності дітей та взагалі розкривати їхній потенціал.
 
Важливою була бесіда Лілії Гриневич із колегою – Міністром освіти Ізраїлю Нафталі Беннетом. Він розповів: « Особливість ізраїльської освіти полягає у тому, що вона «неформальна» та орієнтована на виховання відповідальності у дитини. Наприклад, велику роль грають підліткові рухи. У 15 років я вже водив великі групи однолітків у походи, брав на себе відповідальність за їхній добробут. Також велику роль грає служба в армії, після закінчення якої ізраїльтянин формується як людина, яка упевнена, що їй все під силу. А ця впевненість у свою чергу і є базисом для створення унікальних технологій та винаходів».
 
За матеріалами interfax
Go to top